Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Sunday, November 13, 2011

Aku okay sokmo.

Hari rabu ni sesi medical check up. Bukan medical check up nak keje tu.. Ala itu bayar sudah. Kali ni betul-betul punyer. Dan sebab itu juga aku berpindah balik ke shah alam walaupun terpaksa travel lebih untuk ke kerja.

Its okay.

Kesihatan lebih penting. Aku ade rekod dari kecil lagi keluar masuk hospital. Aku tak menjalani zaman kecil macam kamu orang semua, kalau kamu orang nak tahu. Aku fikirkan aku dah normal since aku rase normal. Ntah la. Aku la rase normal. Orang lain tidak. Balik johor tempoh hari, parents aku suspek aku. Think environment memberi impak terbesar pada kesihatan aku. Ye betul juga. So, aku kene tinggal kat dalam hutan je kot baru aku sihat walafiat.

So, rabu ni aku pergi. Next week nya result keluar, consult with doctor. Oh kat KPJ ala seksyen 20 tu la.. Hopefully im all right. Tapi aku redha dengan ape jua keputusan. Its better to know earlier dari tak tahu langsung, tup2.. 'TeeeeeT'!

OK. Fine.

Kepada encik wedges.. Pastikan kata-kata anda bukan lah just nak tunjuk anda pandai berbahasa. *Ye la orang punyer bm kan c....*.

Tapi saya tak paksa awak pun. Dan takkan. You are free to go.


I am alright just before you came.

And still alright.


Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...