Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Friday, November 16, 2012

Bile paip mata is out of control


entah ape-ape.

musim nak passup final exam question sudah tiba. aku semakin kelam kelibut.
Tekanan.

Nota tak settle lagi dah kene buat soalan final. masak. memang masak.

Tadi. Aku nak cepat boleh printer buat hal.

And worst. Aku boleh tibe-tibe menangis. Hell. Sumpah bukan sebab sedih ke ape. Takkan menangis sebab printer buat hal kot...

Tapi serius aku cakap. Tak pernah aku menangis macam tu. Aku masuk library, aku menangis teresak-esak kat bawah kaunter. Serius teresak-esak. Macam mati anak je. Paling sedih dulu sampai bertindak nak terjun kolam pun nangis diam2 je kut.

Jangan tanya kenapa. Aku sendiri keliru.

Takkan pasal printer je kut.

konpius.

Aihhh malu.


Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...