Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Friday, August 5, 2011

Kite kawan an?

Aku suka kamu. Suka bagaimana kamu selalu mengingatkan aku yang jahil ni. Suka kamu yang selalu tahu tempat untuk bertanya. Tahu tempat dimana untuk berdiam. Tahu apa perlu kamu sebagai kawan.

Aku suka kamu tag-tag artikel yang agak skema. Yang memang tidak ku baca diluar. Suka. Sebab kamu ingatkan aku. Aku suka kau berbuat sedemikian walaupun kawan-kawan aku yang lain berkata, 'semaknye'. Ok. Itu mereka punya hal. Trimas ye kawan.

Aku suka kamu selalu mengingatkan aku. Tatkala di luar atau di dalam. Yang paling kerap kamu ingatkan aku, 'Kau dah fulltime, belum?'. Ha.Ha. Member yang lain berkata 'Peh sarcastic tak boleh blah'. Itu mereka yang berkata. Aku tak sekeras itu. Trimas kawan. Kamu ingatkan aku. Masih berusaha. He.He.

Kamu yang aku gelar kawan. Aku selesa sama kamu. Bebas berkata apa saja. Bebas berkelakuan apa jua. Kamu sekiranya orang tidak mengenali kamu, seharusnya orang akan menganggap kamu ustaz. Ha.Ha. Adoy. Yela. Kamu jadilah ustaz. Fufu. Tapi jangan la lupe aku yang jahil ni.




Kite kan kawannnn....

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...