Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Tuesday, December 6, 2011

Huit.

Salam Maal Hijrah. Salam Tahun Baru. Sempena tahun baru, hendaklah kita berhijrah. Teeet~. Tulun la. Ayat2 skema hanya akan diguna pakai sewaktu bekerja. LOL.

Haishh student2 kalau tak comel tak boleh ke.. aishhh.. Lomah oden haha. 

Ok. Nak ckp pasal result medical-checkup. Tempoh hari. Lamer dah. Takde kuase nak menaip je. Jauh hati. Tawar hati. Semua-semua lah.

Aku... Aku.... .

Alhamdulillah sihat walafiat. Tee-heeee.. Organ masih mampu berfungsi seoptima mungkin. Cuma....

Bad kolesterol terlebey. LOL.

Ade satu faktor juga yang terlebih. Double dari range normal. Tak tau la oden.... Tapi yang itu encik doktor kata kalau demam banyak kali setahun, lemah2 sendi, kene check balik kerana itu adalah simptom2 nyer.  So far, alhamdulillah tak demam lagi.. Minta dijauhkan.. Sayang kat student aku beb nak cuti2 ni...

Lagi satu, aku.... LBP sangat. Tu yang asyik pening je...

Soalan aku, ape patut aku buat untuk naikkan BP aku?? Heishh penting kot..

Jawapan doktor dengan kerut beribu kat dahi. 'Senang aje, awak naikkan la berat badan awak ni.. Kemungkinan besar boleh stabilkan BP awak.'

Aku dengan inesennya,' Ala doktor nanti bertambah la saya punyer kolesterol jahat..'

Doktor jawab dengan muke seposen,'Tak nak tambah kolesterol jahat, awak kene la exercise selalu, boleh tambah2 kan lagi kolesterol baik awak ni'.

Huh. Fine. Aku dah mula da mendaki tangga-tangga untuk ke kolej instead aku naik lif saja. Tapi serius aku tak boleh terima kene naik berat badan..

Tidak mungkin.

Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...