Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, September 15, 2011

Satu Malaysia

Meaning.. cuti la weyhh.. Hahaha. Besok pagi aku balik. Naik tren. Ingat mau balik khamis petang.. Tapi habis dol. Adus my general sense of people's demand balik kampung memang fail. Itupun tinggal yang bed n breakfast je. Breakfast sendiri la dol. Bed je dia bg. Makcik aku da bising tu la beli lambat2 lg. Haha. Takpe. Katil heaven bagi aku. Semua tahu tu aku besarkan lagi tido. Makan atau tido? Tido. Stress? Tido. Lapar? Tido. Malas? Tido. Date? Tido. Maap le dear. Aku ngantok. LOL.

Itu satu. Lagi satu yang best giler pagi tadi. Dah sampai lrt. Da dapat port baik punyer parking. Tenguk-tenguk? Kasut aku boleh terbelah dua. Hah? Patah? Masalahnye bukan heels dia yang patah. (oh dia bukan spike pon nak patah2). Tengah-tengah dol. Oi ape yang aku buat kot semalam dengan kasut neh. Semalam hujan. Jalan tengah hujan boleh patah rupenye kasut. Dengan gabra menggeledah itu kereta. Nasib baikla aku jenis yang beli kasut tinggal dalam kereta. Keluar pakai selipar je. Made in Jepun? Aishh tak mampu den. 

Ok. Permulaan hari yang baik. 
 
Lain kali aku post gambo dia ye.. Tadi kelam kelibut la.... 

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...