Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Friday, September 30, 2011

Senangnya la Sangat...

Dari dulu sampai sekarang. Dari cikgu, teacher, tutor mahupun lecturer. Aim aku. Sikit-sikit. Nadiah, awak faham? Nadiah, ada soalan?. Dey, macam takde orang lain. Aku mula memang inesen tak tau ape pasal aku senang jadi mangsa. Till.. This teacher of mine tegur saya.

Nadiah ni kalau tak faham ke, faham ke, ada soalan ke, konpius ke, semua nyer tertayang kat muka eh...

Ex-boss, kawan-kawan, makcik2..;
Awak ni muka kecik tapi ekspresi beribu... 
(kecik ker....)

Kawan-kawan;
Kau kalau suke ke, tak suke ke, obvious giler kan muke kau. 


Head of Department (terkini);
Nadiah ni kalau tak faham mesti dia stare je kan.. 

Sia. Baru aku tahu. Kalau seorang je ckp macam tu takpe. Ni kalau da nearly everyone kata,.... ini hal serius.

Mulut aku boleh tipu.
Body languange aku boleh tipu.
Facial expression aku.........
Macam mana nak tipu ni..                              

So kalau aku tak boleh nak tenguk mata kau ke.
Faham-faham je la...
Bukan benci.

Pokerface.
Bak sini!
Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...