Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Monday, April 9, 2012

Bawa ku Pergi.

Last week, kerana degil malaun aku. decide in one nite nak balik johor drive sendiri. Ah. I don't care lah what peep what to say. Like i care. I broke the promise. Dem. Tak pe la just 6 month earlier what...

Chek2 ape yang patut. Kezen yang chek kan. Da tak berapa nak worry cuz dia bawak puteh jadi tikus puteh  kat kolej dia. TOC. Habis puteh dibogelkan. segala body, engine semua dia cabut. Takpe. Gua percaya luu. Kalau tak, takkan Honda hire kau orang kan...Ceh, percaya aje...

Dah. Ku bertolak 10.30am. Jalan smoootth. Setakat orang ajak2 main kat hiway macam biase... wa layann. Hiburan haha. Sampailah area Pagoh, stereng gua buat hal. Cuak juge le. Itu la sesorang lagi. Terus wa reduce 110km/h. Sampai-sampai masuk bengkel. RM90 gak melayang. Tayar aje. OKay. Tayar sahaja.
exit Ayer Hitam
Sejak bile Kluang ni banyak kereta?
I believe i can fly bebeh!
Yes, puteh. U can fly.

Sampai kluang, tanah tumpah air liur aku. Ye. Air liur betul lah. Takkan darah plak dol. Sesampai, gunung lambak tak nampak sebab kabus giler tebal. Padahal hujan tak le lebat sangat. Lebat gak la. Tapi kalau nak di compare dekat bumi Shah Alam ni.. Nampak sangat la Kluang ni suci lagi. Kalau Gunung Lambak tak nampak, itu maknenye rumah aku pun sejuk gebu2 gak. Sodap tido. 

Tu le puncaknye...
 Hari Ahad aku balik. Balik dengan selamatnye. Balik ke dunia realiti. Penuh sandiwara.
Ah. Lupekan.

MOde: Lagu: Bawa ku Pergi.

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...