Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Tuesday, April 3, 2012

Si Puteh yang puteh...

Semalam. Akhirnya saya merajinkan diri nak bawak Puteh mandi. Sumpah lame giler dia tak mandi. Siap berdaki g tahu. Sumpah pengotor giler tuan dia. Siape la tuan dia tu.. ish3....

Pusing-pusing Shah Alam. Ingat nak hantar tempat yang dah biase. (sumpah pemalas nak basuh sendiri). Tenguk-tenguk, hamalakai,tak boleh ramai lagi ke der. Malam pon ramai. Malas oden.
Tetibe terasa nak masuk area Calcutta, Bombay. Terhenti di satu kedai ni. Macam best je kedai ni....

Masuk-masuk, dia buat observation dulu, ape treatment nak bagi.. hekhek macam saloon la plak kan. Ape fesen nak buat. Dia kate, 'kene wax ni. Basuh memang tak jalan kalau dua bulan tak basuh.' Aku kate, ' eh tak, tiga bulan je tak basuh.'

Lalu, kuserahkan si Puteh kat tangan yang tak dikenali. Sentap gak la rase. Ape pun, untuk kesihatan kau gak, Puteh. Buat aje la ape pun asal kau puteh. 

weeee!! mandi2!!!

kakak ni super best. Detail punyer dia tengok...
Kakak ni la owner kedai ni. Super detail okay. Aku pun tenguk cikai2 je.. hahah. memang aku bagi 5 star kat kedai ni. Memang patut lepas cuci kene bagi pompuan tenguk, gerenti bersih. Bile aku kata bersih, memang super bersih kot. 

Kakak tu siap ambil gambar sebelah dah basuh, sebelah blom lagi. Nak masuk blog dia kot... haha. Marketing....

Tapi memang best. Tak rugi datang sini.
Aku pun terkezut giler tenguk Puteh tu putih.
Macam baru.
Baru la boleh bawak Ledang lagi ni...

heheh sayang la kat kau Puteh..<3

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...