Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Saturday, June 4, 2011

Aku perempuan. Ye aku tau. Kau tahu?

Among of all sudden i feel like having a special boyfie. You know, special one. Not the same like other boy friends.. 

Apekah? 

......

That day saya lepak with my friends.. Different gender type of friends.. I asked them how they see me. Am i a girl? Or macam korang jugak? Then guess what they said....

'Jangan risau, aku dapat rasakan yang kau ni perempuan'.

Dan... satu tendangan padu respon aku. Siot betul itu jawapan. Ape silap dalam jawapan tu? Lu pk la sendirik.

Dan... next day i asked my clique. From a girl's point of view.

'You too selamba. When u friends, u mesra sangat. Mesra macam kawan yang kawan. Sempoi sangat. Cuba la manja sikit. '


Adoi.. Bia la. Macam kesah. Nanti kalau i buat manja gedik plak yg kuar nanti.. Cannot2. Memang la kawan.. Kite kawan kan dulu... 


Memang la kawan dulu, maksud i, you tu bila kawan ngan guys sempoi macam guys jugak jadinya. Cuba la jadi pompuan sikit....


Jadi pompuan? Huuu g mana tu jadi pompuan tu... Heishhhh.. Payah. Payah.


Haha. Tau pun. Susah nak jadi yang bukan diri kite kan.. So you kene la tunggu orang yang boleh terima you naturally.. 

Persoalannya... Bilakah?

Aku suka ini gambar. 
Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...