Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Wednesday, February 22, 2012

Bile Tensi Dilepaskan.

Sabtu lalu. 
kat sagil. Woot2 baby puteh sampai sagil!

Pergi berhuha-huha di Ledang. Taman Negara Gunung Ledang. Berempat. Rempit ke sana. Awesome. Aktiviti? Mendaki la.Tapi tak sampai Summit. Just CP4, separuh je. Ketinggian 520m dari aras laut. Itu pun, mangai. Tak buat persiapan jogging, tak warm up terus naik. Dimulakan dengan pendakian anak tangga sebanyak 700 lebih anak tangga. Putus kepala lutut aku.

Nature guide, kami request yang muda-muda, hensem, dan bergaya. OK. Tipu. Request muda je. Tapi tak dapat pun. Silap la. Sepatutnye request siap nama sekali. LOL. Guide kami nama dia Jay. Jay for Jahat. Ok. Memang tak, kantoi nama dia. Naik. kami ber-empat. abg Jay, dengan 3 lagi guide. Sibuuk je.

Abg Jay tu. Tensi dengan kami. Siap nyanyi2. 'Korang ni memang takde masalah ke?' happy manjang. Bro, pasal masalah banyak la kami naik gunung.... ook. 
Kat CP3.
Peluh aku transparent bak kate abg Jay.
Tengah syok nyanyi lagu Wonderpets, time kat 'telefon berbunyi' tuu..Serius hp aku berbunyi. Terdiam semua. Haha.Guuess wwho?

Jaan. Ape kes der. tibe2. Aku punye la kelentong dia aku kat kl la bagai, tup2 jumpe kat CP4. eheh~ Ops kantoi. 

Mana dapat no aku tah. Siap claim, kalau dia tak check ngan kak ana, sampai kiamat takpat kontek aku, pasal no aku kat dia silap satu no. 

Persoalannya, mana kau dapat no aku yg salah satu no tu kot. Kite mane penah lepak kot dulu.borak pun tidak.*emo tetibe*

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...