Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, February 23, 2012

Challenge Accepted.

kay. Minggu ni adalah minggu paling bz. Minggu marah-marah. Serius mereka terkejut betapa dasatnye aku marah student. Najmuddin yang slalu ajak gurau2 pun terkedu tenguk. 'Miss. pertama kali sy npk miss marah..' Huh. Kau nak kene kau buat la. Aku tak kesah la kau nak kate sebelum2 ni kau buat bende yg sama, ke budaya kolej ke hape. Tapi silap la der kalau dengan aku. Kesah.

Hadoi makin tue la aku.

Hari ini (Khamis,23 Feb) telah dicabar hari sebelumnya utk pakai tudung bawal.
Dafuq??
since mood aku baik, challenge accepted.

sarung je okay. wa tak reti nak lipat2 tudung neh.
Sesampai je opis.. students kerumun.
Miss! what happened? U okay??
Miss! 99.99% macam budak sekolah!
Miss! miss lain la hari ini. Comel.

Ha.Ha.
Hadoi makin mude aku dibuatnye.
LOL.

Cik Halawati, anda harus bertanggungjawab akan penambahan kecomelan saya di kolej hari ini.
TEeeet!

Sumpah tanak pakai lagi tudung bawal!.
x nampak garang pong....

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...