Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Friday, February 17, 2012

tetamu jemputan Career Talk aku.

Psst.. Psst..

Ingat lagi tak dekat komander Helmi yang mulut cam *tooot!*. Actually semua macam tu.
LOL.

Aku nak kate.. Semalam dia lah tetamu jemputan aku.
Wait.. What?

Yep. Actually directly no-lah.
BOss dia yang aku jemput bagi career talk dekat student aku.
Last minute, Encik Hans bilang dia mau bawa assistant dia sekali. Helmi namanya.
Orait. Ade assistant pun lagi bagus.

Pada hari kejadian.
Sesi perkenalan diri.
Dafuq skali nampak muka dia.
Dia macam awkward.
Aku, control profesional buat2 tak kenal.

Last2 borak gak..
Ok kau pendek.
Haha.
Macam sia je dia p bilang aku masuk kolej pintu blakang eh??
Sia ah.
Eh aku tak main eh pintu2 blakang ni.

From my observation;
Pehal doh kau alim2 kucen...
eiiyuu eeiyuuu

#sian kau. Orang ingat kat kau sebab mulut kau.
Tu ahh.. Lain kali jangan dok sedap kata..
Aku cover je kenal kau mcm baik depan bos kau.
Baik kan aku?
*tangan d bahu*

*da dapat gambo dari student aku bak letak sini yerk*
Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...