Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Wednesday, March 16, 2011

Senget adalah tajuk entri ini.

Sakit kepala. Dua-tiga hari ni, menghabiskan masa di rumah makcik di Shah Alam. Yes. Im back in Shah Alam. Ingatkan nak stay rumah kawan, jangan diharapkan benda yang hampir mustahil ye. Semuanya pasal kezen. P kantoi sama mak dia pahal. Takpe. Takpe. Parents saya, bercuti di langkawi sampai jumaat ni. Saya? Tak dapat ikut. Interview yang saya pergi tempoh hari, dah panggil balik. Cepat seyh. Layan. Kat mana? Rahsia. Lol.

Ye sakit kepala. Dalam tiga tahun yang lalu, tak risau. Public transport bersepah. Wa tak sesat punye. Tapi kali ini, kene la drive sendiri. So sakit kepala, nak mendownload peta jalan kat Selangor ni. Pecah. Pecah. Tak. Tak pecah lagi. Emo je. Kezen yang sangat memahami. Terus bagi guna pc dia. Tanpa diminta. Ditambah lagi, si puteh, kucen makcik saya, sibuk nak mengendeng tepi saya ni. Nak ajak main la tu. Jangan buat eye contact sama si puteh, habis dia ikut je nanti.

Sebut pasal interview tempoh hari, secara kebetulan (atau suratan?), one of my ex-classmate, juga ada attend interview itu. Dan dia juga terpilih. Shesh. Coincidence nor coincidence. Tak pe. Secara bertambah lagi kebetulannya, dia juga ada makcik tinggal berdekatan dengan HQ. Lebih dekat dari rumah makcik saya. Saya? No hal. Lagi dekat lagi bagus. Nak tambah-tambah lagi kebetulannya, dia tiada transport. Saya pula, tiada accommodation. Win-win situation la kan?


Ape-Ape je lah. So starting for tomorrow, bersedialah untuk menggelapkan kulit kembali. Aaaa... Hahahahaha. Kau bukan reti nak pakai sunscreen bagai kan nadiah?


Photobucket

1 chiLLin':

Anonymous said...

dpt kerja kat mane nad?
ape2 pun gud luck! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...