Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, July 21, 2011

My sis is Di.

Tempoh hari, mendapat warning dari bonda kesayangan sebab tidak reti meroger-rogerkan diri setelah 2 minggu. Apetah lagi pulang ke kampung halaman. (Letih la mak sehari je cuti...). Selain itu mendapat berita mengejut bonda, ayahanda, adikanda (ade?) nak datang sini minggu ini. Fulamak. Terbaeklah famili gua. Baik2. Akan patik meronda mencari hotel teristimewa buat famili tersayang. (ok boleh muntah).

Bukan. Bukan tu yang dikata sebenarnye. Apart from nak dtg sini, my mom sempat lagi ckp tak payah beli baju raya. Huhu ingat kan tak beraya la saya... Rupe-rupenya my sis dah belikan.

Wait. What?

SUDAH? 

Nande? Doshite?

Tiada jawapan disitu.


Di... belikan aku sia,... Giler terharu. Oh ye. aku panggil akak aku Di. Tak pernah aku panggil akak. Dia pun rase cam serabai je kalau perkataan akak keluar dari mulut aku. Sis boleh. Akak jangan. Apetah lagi la kakak. Eiiyuuu. Same thing dengan adik-adik aku. Eishh geli plak mereka panggil aku akak. (sebenarnye bajet muda). HAHAHAHAHA.

Hee... I LOVE You lah Sis!

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...