Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Monday, July 18, 2011

Perempuan lagi.

Aku perempuan. Kau ingat lagi tak? Tak ingat? Takpe... Tak kecik pun ati aku ni.
Aku tahu aku perempuan. Tapi hal perempuan tak semua aku faham. Aku.. baru nak belajar jadi perempuan. Jadi.. Yoroshiku neee...

Aku tak minat novel. Dah try nak suke novel itu. Tapi, tak boleh. Tak lekat. Baru baca 2 3 line. Dah, eiiyuuu.. Pehal doh. Okay. Aku give up.

Next, perempuan suka gune awak-saya. Tengah mencuba.
Awak,.... *Kene gelak*

Awak..... *Gelak lagi*

Awak.... Saya nak... *Pap! tangan di dahi*

Cilakak kau kan.

Perempuan, senyum ayu-ayu sikit... Dalam percubaan...

Senyum cover-cover... *syal! scary doh kau nad!*

Ape salah aku?

Yang latest ni. Tak faham aku. Kenapa hah perempuan bile heart-broken je potong rambut?? Kenapa? Apa salah rambut tu? Aku tak tahu. Tapi aku buat. Tu yang aku tak faham tu. Apesal? Aku tau rambut tu tak bersalah. Tapi kenapa? And, ape yang bertambah pelik is... ada sikit rasa kelegaan disitu bila nampak rambut itu jatuh satu persatu.



Tak rasa psiko ke?

2 chiLLin':

Unknown said...

awak awak awak~ hehe

klu heartbroken potong rmbut ek? hurm adik i x potong pun rmbut dia.. dah pnjng smpai pinggul dah.. ;p

Belog Atas Empat said...

ntah la.. tk tahu.. buat ikut suke ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...