Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Monday, July 11, 2011

Si kecik Puteh aku.

Last weekend, i met this one old friend of mine. Serius lama kut tak jumpe. Since matrix. Lame tak lame. Padahal dia ade kat UM je. Haha. Teruk betul aku. 

Dol, kau dah 23 kot. Membe2 kite siap dah ade anak 2-3 orang g. Asal kau beli si kecik ni eh? Nanti dah ade anak-anak cenggane? Macam muat.. Asal tak beli saga? lebih kurang je harga dia.. Besau lagi ade ah kan..

Dol, dodol sungguh kamu ini. Ni bukan kecik. Ni comel, okay. Gue nda minat sedan2 ni. Tak pernah dalam garaj ade sedan. 4x4 takpe, jangan sedan. Tradisi family. Pffft~ Lol. lol. Lagi satu, bab anak-anak tu beli kete lain la. sharing ngan sape yg jadi laki aku t. Santek sangat kalau nak aku je bayar krete. Kalau gaduh t tak pasal2 ungkit crite hak milik. Kan payah tu.. And... ni je yang boleh aku pilih antara options yang mak aku bagi....

Ye ah. Ye ah. Kau memang semua nak comel. Mamat kau suke pun comel2 sokmo. Haishh. Hahaha. Then, selain comel kau ni, ape ade?

Siot je. Saper soh mereka comel, kan dah aku suke. haha. Salah orang lain plak kan... Myvi, atau Saga.. Saga dah sah-sah aku tanak.

Myvi? Peh. Asal kau tak pilih myvi dol... 

Myvi? Takmo. Takmo. Tak dapek den nak imagine ade 2 myvi kat dalam garaj tuh. Tu adik aku tu cam da usha je myvi pink dia. Takkan nak tiga myvi dol dalam umah. Nasib mak aku bukan Myvi. 

Keluarga Myvi la kau... Hahahahaa. 

Keypadlock kau. Hahahaha.

1 chiLLin':

Unknown said...

brlegar2 kt blog ni.. huhu

anda dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...