Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Saturday, July 2, 2011

I lap cermin...

Aku ade seorang student ni. Tak tahu apesal la kan dengan dia. Aku memang tak pernah layan student lebih. No favoritism. Kau nak bodek lagi aku fail kan kau. Pasal aku memang dari dulu lagi mcm sia je aku tenguk orang-orang yang kejenya bodek membodek. Senang giler hidup kalau bodek je tahu. Bodek sokmo pun tak boleh bai...

Ok2. Back to topic. This student. Name dia Ang ape tah. Tapi panggil Eugene. Serius macam pompuan dah nama dia. Since aku memang lampi betul nak mengingat nama-nama student, so in very class aku guna nickname saja. Sonang. Haha. So this Eugene, memang banyak tanya punye student. Takpe. Aku suka. Itu menandakan dia betul-betul mahu belajar. Cute? Jambu dol. So ape masalah dia? Meh aku cerita.

Dia ada satu habit. Since when? I don't know. Ngan cikgu-cikgu lain takde pun dia buat giler macam itu. Saja mau ngada-ngada kut budak ni. Ape dia buat? Memang... Memang... Macam siot. Tapi kiut. Hahaha.

Bila jumpe aku je.. Dia akan shout, 'Teacherrr!!! I love you!!!'

Watta Fak man..

Eih takde la aku kata wtf tu dgn dia. Senyum saja la yg aku mampu. Takkan nak jawab, 'Yes. yes. I love you too Eugene'. Kau nak mampos? Bukan. Bukan hal pedo. Dah lebeh 18 da pun mereka tu. Itu satu hal. Tapi aku takkan sesekali main-main dengan 3 words tu dengan guys even with male students. Even to that person maybe tak keluar juga . haha. Tapi dengan girls lain. Anytime. HAHAHAHA.

So, because of hobby nakal giler nak mampos dia tu. Aku akan minimisekan potensi untuk bertembung dengan budak ni. Dia tak bersalah pun sebenarnya. Comel kot. Innocent je tenguk. Korang takkan sangka dia buat cenggitu. Kalau dia datang opis pun, aku buat bodo je. haha.

Last day, aku terjumpe dia kat student corner, mau tanya nampak bebudak hotel, tak. Dia dengan hobi dia 'teacher, i lv u...' sengih2 macam kerang busuk. Depan bebudak junior. Ha.Ha. Ah sudah. Lain macam je bebudak junior tu tenguk aku. Oh Tidakkk.!! Aku bukan cikgu yang ngorat student sendirik la ngokkk.!!!!

Paling worst, haritu aku lepak dekat kedai mamak nearby opis, then budak Eugene tiba-tiba lalu. And guess what?? Dari seberang jalan, dia shout' TEACHER!! I LOVEEEE YOUUU!. Mau tak tersembur milo ais aku. Giler malu. Malu tahu. Kau tak ingat plak ramai tak ramai kat kedai tu? Nasib baik aku dok luar.

Haisshh... Ape la budak tu fikir. Habis saham aku.



Kalau takde orang mau kawen dengan aku, aku cari kau Eugene!

2 chiLLin':

Farihin Hadi said...

eugene? macam nama virus@microorganism kot?

Belog Atas Empat said...

ha-ah. yg microbe tuh.. meme mcm bacteria pun hahahaa. jahat sia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...