Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, July 14, 2011

Soalan

Aku ade satu member. Sam nama dia. Nama betul? Samsuddin. Pfft. Hahaha. Baru je kenal sebulan tak sampai. Kat mana? Ala ade la aku selalu lepak situ. Rahsia dol. Dan, dia gay. Ade kesah?

Aku memang selalu lepak kat sana. Balik keje tensi sana tempat aku. Tenguk mereka yang buat-buat busy.. Dalam hati.. 'tak pernah buat-buat busy'. Haha. Jahat betul. Selamba je aku baca komik sape punyer. Oh Sam punyer. Pasal slalu baca komik dia tanpa kebenaran la kenal dia. Nak di kecikkan dunia ni lagi, rupe-rupenye Sam ni cousin member aku kat TCRS dulu. Oh member aku pun dah resign. HAHA. Bukan. Bukan encik Amad tu. Lain. Ni seangkatan. Encik amad tu bos sia. Ex-bos. Since dia pun resign. Lol.

Ok. Balik ke tujuan. Satu petang, aku terlebih baik hati belanja dia makan secret recipe. Tapi dia tak makan pun. Dia ade date dengan famili dia. Cilok food aku ade ah. Haishh. Tengah borak-borak mereng-mereng, then suddenly dia bertanya dengan seriousnya...
 Weyh, kau rasekan.. Antara perempuan dengan lelaki, mana yang lagi setia?

Tergamam. Dengan perut-perut aku sekali tergamam.



Ape hal pulak budak ni.. 

Soalan takde lagi yang terbaik ke...

Ke nak try pompuan pulak....

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...