Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, February 10, 2011

Blues sungguh hari ini..

Terbanyak pula la entry untuk 10hb. Kali ini berbentuk diari.

Besok hari Jumaat. Akak saya balik kut. Terus checkout Mersing. Selasa Checkin Muar pulak. Haha padan muka busy kot spital Muar tu. Habisla darah la telinga dengar komplen dia tangan lenguh-lenguh bagai. Slang pun mesti berubah kan. Kene sebut Muo ye. Pffft~

Tadi pergi Johor. Maksud saya Johor Bahru. Jangan nak buat lawak pulak 'eh kau kan dah kat Johor, nak Johor mana lagi'. Oversize pipi sebelah jangan nak komplen plak. Macam biasa appointment adik. Takpe doc tu cun. Lawak. Selamba je beraku-kau. Baru kahwin since merah gi tangan tu. Tapi last time dia sangat mean. Kasi aku tenguk real life punya episod dalam tekak. Whattaheck.. Bukan nak tanya boleh tenguk flesh ke tak. Nasib la saya tak pass out. Tak pernah pun lagi menceburi bidang pengsan-memengsan ni. So tadi just berlatih je. Macam-macam ilmu wa dapat. Macamana nak meninggikan pitch suara. Huuu sangat berguna okay. In the same time sikit la berharap dapat jumpe doc itu. Tapi saya tahu. Tak mungkin. Dia kejenye dekat wad itu dan hanya itu. Takde pasal saya nak pergi wad sana. Dah la sebelah dengan ward psychiatric. Haisshh. Oh nak tau tak saya tahu kereta dia ape. Nyaris juga beli kereta yang sama dengan dia. Stalker. lol.

Tadi balik Kluang, saya drive. Tak tahu la ape jadi. Kecewa dengan diri-sendiri. Blues je rasa. Kesian kat penumpang wahaha. Lepas tu kat tol, saya tak rapatkan kereta then of course la kan tak sampai nak tap TnG. Tapi nasib baik masuk lorong Tiket & TnG. So bro yang bertugas tu tolong la tapkan. Dengan dia-dia sekali gelak. Bunguks. Then, macam biasa bukan highway la kan namanya kalau tak speed. Tolong sikit i tak main rempit-rempit okay. Sedang syok-syok speeding. My dad cakap, 'tu nampak tu ops sikap punya pondok'. Whhaatttt!!! Alamakkk... moga-moga kamera dia rosak time tu. Tak pun invisible kejap. Coffee time ke.. huhu. Kejap je. Lepas tu continue. Keluar tol, oh saya sangat menci dengan jalan mengkibol. Batak kot. Longgar segala skru. Oh tadi lesson baru. Memotong lane kiri dengan tiada perasaan. Sekali lagi, kesian penumpang.

Sampai rumah, McD time. Lepas tu layan Secret Garden jap. Tapi my dad asyik potong stim je. Ape tah yang dia sibuk bising-bising tadi. Grrr... Annoyed. Then tunggu la dramatv Tiramisu last episod kot tadi. Tapi... saya tertido boleh? Sedar-sedar je Dani ngan Melur tengah akad nikah. Hah?? Ape-ape jela. Naik atas, sambung tido. Sedar-sedar pukul 10pm tadi. Dah macam tak boleh tido je ni. Oh bulu mata saya mengeras. Tadi tak cuci muka terus tido kann.. Malas. Oh besok mesti ade pimple datang singgah. Takde date. So tak kesah. lol.

Masih terasa blues. Overdose tido kah? Tadi handphone menyanyi. Siape tah call. Boleh tenguk je handphone tu. Sampai la dia senyap sendiri. Unregistered number. Adeyh lagi malas nak angkat. Kalau opis hour lain cerita la kan. Sebenarnya dah 3 malam dah nombor ni. Masalahnya. MALAM. Kalau penting, besok pagi pun kau boleh call kan? Ini tidak. Malam sahaja. Ade sekali dia msj. Guess what? Mesej kosong. @#$%!@. Lantak kau lah. Yang penting. Tak rase pun nak jawab panggilan hangit kau.

So, sekarang ni. Nak turun. Makan-makan. Sampai ngantuk balik. Besok rasa nak pergi Econsave *baru bukak kat area rumah* nak membeli sayuran. In the mood of vegan. Lol.

Untuk perhatian, vegan pun ade banyak jenis tau. Tak semestinya kau vegan, tak boleh makan nasi, ikan, telur bagai. Vegan ada banyak jenis. I didn't take Nutrition Class for nothing yaw~





Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...