Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Monday, February 21, 2011

Dalam Sebulan.

Dalam sebulan,
Ada paling kurang satu hari,
saya akan makan macam makan untuk 3 bulan.

Dalam sebulan,
Ada paling kurang satu hari,
saya akan makan macam makan untuk breakfast je.

Dalam sebulan,
Ada hari,
Saya nak tido je.

Dalam sebulan,
Ada hari,
Saya tidak mahu mengakhiri hari pun.

Dalam sebulan,
Ada hari,
Saya akan.......
Kau pehal? Kau ade utang aku 150 juta hengget ker?!

Dalam sebulan, 
Ada hari,
Saya tidak mahu membuat human contact pun.

Dalam sebulan,
Ada hari,
You talk to me, You are DEAD!


Itu baru sebulan. Cuba 2 bulan. Apetah lagi 3 bulan. Life is hard. Yeah yeah whatever. Till today, saya masih mencari pemangkin untuk perbaiki diri saya. So, tiba-tiba kalau nampak saya lain macam, sila lah jangan diteguri. Tapi biasanya kalau tiada apa, saya akan isolate diri sendiri okay. Jangan risau. Haha.

So, thats is why im so in love of being single. Need not worry of others. LMAO.

Btw, check dis out. Love the way they mash-up those songs.



Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...