Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, February 10, 2011

Oh, He's So Gayyy....

Kontroversi siak tajukkk.. Sedang dalam mood Secret Garden. Tadi 2 episod lagi. Bile la weyh nak abesss... Tadi agak enjoyable sebab lawak la scene dekat Jeju Island tuu.. Ayat jiwang karat nak matt kot Oska tu. Gil Ra Im pulak boleh layan kan. Giler lawak hahaha. And then part yang Han Tae Ssun mengaku gay. Its expected sebenarnya. Tapi Oska agak mean. Macam disgusting pulak dia buat after dia tau. Huu kesian la weyh..

So hari ni nak cerita pasal gay. In my experience la. Hey not me ah. In the first place, if im not straight i won't be gay. Dalam dunia sekarang ni memang dah jadi norma dalam masyarakat kan mereka. Sebagai insan, saya tak mendiskriminasi mana-mana kaum/kepercayaan/whatsoever. So it not a big deal to me as long as they did not do any harm to me. First of all, being metrosexual does not mean one is gay. Being too sensitive also doesn't mean gay. Dah. The End. lol.


Saya ada seorang kawan ni. Kenal kawan atas kawan. Biasalah saya rajin kalau nak keluar-keluar ni. Ade yang baru kenal pun lagak macam lama kenal. Whatever. Then this boy, norma lah he agak jambu. Err cantik? Oh by the fact, dia yang ajar saya buat pakai eyeliner drag2 ni semua. Matt bukan sebenar. Then, one day he called me ajak pergi rumah hantu dekat faculty kawan dia. Awesomeness tak gitu. Oh saya pun dah pernah jumpe once kawan dia. Danny bukan nama sebenar. Dinner. Heh opkos la saya pergi. Faculty Danny pula fak. arkitek2 tu apetah nama dia panjang sangat. Tangga nak naik fak tu pulak tinggi tak ingat pulak kan. Serius itulah kali pertama dan kali terakhir saya naik fakulti tu. Patut ah ketat body Danny. Haha. Then kan. Sampai je kat depan fak. tu, Danny bagi saya air kotak Chrysanthemum Tea. Dan2. Terkedu okay saya. Awkward. Bukan ape.. Pernah tak. Korang especially ladies terima such courtesy tanpa disuruh? Is courtesy is the perfect word? Whatever. Mungkin pernah. Saya je yang tak pernah meet someone so considerable and gentlemen like that. Plus, semasa nak masuk Rumah Hantu tu pun dia sangatlah considerate. Matt dengan kawan girl saya, kunun Matt nak tunjuk berani cakap nak protect kawan saya kat dalam nanti but in the end sape yang protect sape pun tak tahu la weyh. Danny masuk first sebab dia kate dalam tu gelap.*whattaheck. Its suppose to be gelap la weyh*. Touching seyh. Gentle betul mamat neh. Tapi nak buat macamana, saya memang tak reti nak lagak ladies kalau masuk rumah hantu tu. So Danny dan saya jalan macam biasa je and sometimes dia tolong tolak hantu-hantu. Tapi saya rasa saya tertendang kut 'hantu' tu. Heee maaf2. Tapi Matt dengan kawan saya tu dah macam hape je. Mana janji2 manis Matt nak protect kawan saya tuuu.. Hampeh betul.

So after that, kami makan-makan. Tenguk persembahan lain. And balik. On the way balik tu kan. Saya dengan straightnya tanya Matt, whether Danny has a girlfriend or not. Haha. Matt macam reluctant sikit nak cakap tapi dia just kata dia tak tahu. Im just kidding back then. So i dont give it a damn. Innocently tak syak ape-ape. Then, the next day, my girlfriend told me actually Matt and Danny are going out. Me like; OmG what have i doneeee... Aaaa rasa bersalah giler okay dengan Matt. Imagine if your friend asking whether your boyfriend has a girlfriend. Sooooooooooo shitty. But still i can't apologize. I can't let him know that i already knew, can i?

Sebenarnya saya masih rasa bersalah sampai sekarang atas ketidaksensitifan saya terhadap Matt. But we still okay as a friends. Mesti dia makan dalam kan? Huhu. Hontou ni gomenasaaiiii. Wish u happiness, Matt and Danny. Seorang strict, seorang gentle. Really they suit each other. Jeles. Hahaha.


ps: Actually ramai kut dak fac saya minat Danny. Nak buat macamana dia memang hot. Kagum Matt buat cool je. Kalau saya mesti dah panas. I hope i can be like him. Chill out~



Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...