Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Sunday, April 10, 2011

Day 28: A picture of you last year and now, how have you changed since then?

Aku ade gambar dlm DSI final exam of final year. Kau ade?
Nampak? Tak nampak pun ade aku kisah? Dulu. Saya seorang pelajar. Dan. Gemuk. Ceh macam sekarang tak gemuk. Dulu stress je makan. Stress, makan. Stressed = food. Stress pasal exam, assignment aje. Money? Tak ade hal. Pama ade. Ish3. 

Ni gambar 1st day kerja.
Tu 2 minggu lalu. Sekarang dah naik balik badannya. Kira latest gak la. Saya malas sikit nak bergambar-gambar ni. Haha. Serius. Saya tak lalu makan langsung kut sewaktu bekerja dulu. Makan pun setakat sesuap dua. Stressed. Dulu mentally stressed. Sekarang (bukan sekarang) physical stressed. Bila fizikal yang tertekan, makan pun tak lalu. Apetah lagi saya kerja bahagian F&B. Tenguk makanan pun kembang je tekak. Tak selera pun tenguk orang makan. Ye itu stress fizikal. Stress juga pasal duit. Dah tak boleh (bukan tak boleh, segan je) minta loan pama lagi. Duit minyak, tol, parking semua kene masuk ini kepala. Sakit.. sakit. Nak shopping pun kene fikir 3, 4 kali (je).


Untung lagi time belajar dulu....

Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...