Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Friday, April 22, 2011

Telefon Mudah Alih

Tak tau ape itu telefon mudah alih? Ape handphone?

Bukan telefon tangan. Telefon mudah alih la. Alihkan la tepon kau. Tenguk mudah ke tak. Itulah telefon mudah alih kau.

Ape kepentingan tepon mudah alih ni eh? Sbb dia mudah dialihkan? Ye mestilah. Takde pasal aku nak bawak tepon awam mana-mana. Tapi kalau tepon awam pun mudah dialihkan ke mana-mana, ia juga boleh dikategorikan sebagai tepon mudah alih. Kan kan? Nanti aku try test cabut dia.

Haha. Tapi sejujur-jujurnya lah kan. Bukan takat mudah alih la bro.. Ape? mudah nak call orang? Tapi kalau kredit kering tak boleh jugak kan.. *Macam saya*. Seharusnya tanpa telefon mudah alih ni;

1. Masa, tarikh semua saya tak tahu. Jam tangan? Tak mampu den.
2. 2x5 ape eh? Aiseh tak bawak kalkulator la bro.
3. Semestinya tak bangun pagi la saya. Jam loceng tak jalan... tak boleh snooze.
4. Amek gambar tepat pada masanya. Tetiba nampak kucen kenyit mata ke.. sempat pulak kan nak amik kamera.
5. Satu nombor pun tak ingat.
6. Hoo yang ini paling penting okay. Tanpa tepon mudah alih, menggagau la saya dalam gelap. Betul?

Giler penting tepon mudah alih ni, tahu.

Yang ni lagi canggih. Siap boleh masukkan air.. Korang ado??

Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...