Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, April 7, 2011

Saya ada adik lelaki!!

Macam tulis diari boleh? Haha. Serius senget. Biar ah. Tak nyusahkan orang kan.. haha.

Dok umah kezen. Saya rasa mcm dah ade adik lelaki. Since dia juga tinggal seorang. Parents busy. Kalau ade rumah pun  buat kerja dalam bilik. Kurang kasih sayang la sikit kazen aku nih. So saya temankan la dia. Tadah telinga. Ajak keluar makan. Main tukar-tukar kereta. Padahal sama je kut. Tidur asing ahh. Bilik air je rebut. Tapi panas je dia kalau aku mandi dulu sbb nanti satu bilik bau sabun. Peh aku pompuan kot. Memang la.. Senget betullah. Eh? Dia tak guna sabun ke?? Uuuuu... Hahahaha.

The End.

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...