Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Friday, January 7, 2011

Day 25: What I would find in your bag?


Those are the must-have-important stuffs always stuffed in my bag. 
Chaotic. Yeah very chaotic. The only thing that keep me organised, the diary.
*itupun haida yg suruh cuz i keep forgetting and sangat terabur*

Oh the beskut tu optional. Usually chokie chokie. *murah, mobile, sedap, comel, senang dapat*
Arahan dari Dr Ismail yg comel *haha* as prevention from gastric. 
Tekak saya sgt spoilt. Malas je nak makan. Picky pula tu. Perut jadi mangsa.
Kalaulah boleh masukkan makanan direct terus kat perut...

Lotion pun optional. Kalau sanitiser dah ade aloe vera, then no need for lotion.
Macam gedik nak lembut-lembut tangan kunun. So what? I tak mintak duit u okay..
Der, pernah tak lips korang crack pasal kering? Then in my case, its my skin that cracked.Pedih okay. 
Bukan ku pinta kulit senipis ini. *sila nyanyi*. Alhamdulillah ade skin. Ade lagi kes nye lagi teruk. Bersyukurlah apa yang diperolehi..

Same thing goes with the LipIce Sheer Colour *ceh siap state lagi*
Oh mende ni sangat economical. Tak perlu pening kepala Lipstik kaler ape. Plus, Tak perlu pakai moisteriser, lip balm lagi.. Kalau tak salah ade uvscreen sekali.
Jimat tak jimaaat kannnn...

Techno stuffs; phoney, miszsw and cammy.
Harus ada. Tapi phoney tu kadang-kadang dalam poket.Senang capai.
Kalau tak gelabah nak cari dalam beg. Lagu dah habis belum gerenti dapat cari.
miszsw tu library music. Tapi jarang guna. Digunakan time leisure and curi lagu dari pc olang saje.
Cammy pun jarang guna. Compact je tu yang senang bawa mana-mana. Slr minat juga. Tapi, hey ini soal mobility,okay. Tunggu la Lady D. Lagi kompak. Dan kopak juga la nak dapatkannya....

Tisu tu nak kene cerita ke? 
Kegunaannya dah tahu kann..
Saya ni comot, budak hingusan. *kata kakak Hana, housemate saya*
So penting ini bende okay.

Tempat letak duit, ic, sijil kawen, bla bla blaaaa..
Eh tak, johor punyer sijil kawen tak muat dalam purse. 
Purse ni penting. Saya tak suke simpan duit merata-rata.
Selit sana, selit sini. A no-no okay. 

Lagi satu, yang ni dibeli bersama-sama kawan saya. Matured tak matured kannn??
Kalau saya beli sendiri memang katun ah jawabnya. Tak pun teddy.
Selari dengan umur saya yang bertambah-tambah, harus lah saya miliki yang agak mature designnya.
Bosan oh asyik dianggap budak sekolah. 
Oh by the way, ini sah-sah ciplak punyer la.. wahahahahaa~
Kalau bawa pergi Paris kene saman, okay.


Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...