Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Tuesday, January 4, 2011

LoveLy CompLex

Suddenly terasa rindu dengan cerita Lovely Complex. Dah lama dah ceritanya more than 3 tahun yang lepas. Originally from manga. Then came out the anime's version. And finally movie version; Lovely Complex Live Action. Ceritanya berkenaan kepelikan, halangan apabila girlfriend is taller than boyfriend.

170 vs 156.. Ada bran??

Sekarang ni memang tak pelik. Tapi masa first time saya tonton together with my friends, mereka sangat-sangat allergic eh dengan shorty guys. Bila fikir dengan logik, ye memang funny. Tapi bagi saya agak comel ape. *kerana pandangan saya ini saya dibahas berhabis-habisan*. Tapi saya tak pernah lagi la yang sebelah pihak tu lagi rendah dari saya. Lebih kurang sama je. Pfffft~. Ala budak kecik kowt memang la belum lagi membesar dengan pesat masa tu. Sekarang mesti da gile tinggi sebab big bro dia tinggi oh. Teeeeet~ Reset! Reset!!..

Sekarang, macam dah biasa nampak couple yang girlnya lebih tinggi daripada boyfriendnya. Always mereka nampak sweeter than normal couple. Awwww~ comel okay. Tapi member-member saya, "Hell, no" "Tak segan pula diorang kan". "Eiyuuu". Okay macam some kind of disease pula la diorang describe. Siap bagi nasihat kat saya don't look for shorty guys. Hey, that is super meanie. Plus, i don't look. Lalalalaaa~..

Ape pun, saya tak mengamalkan diskriminasi. Jodoh, pertemuan Tuhan yang tentukan. Pilih-pilih bolehla tapi in the end? Siapa tahu kan?

Whatsoever: mereka memang comel, okay!! Confidence is what important.. Chill..

Photobucket

2 chiLLin':

Abdul Qaiyum said...

lelaki itu pendek.....teghaso den..hahahaha

Belog Atas Empat said...

alamak terasa ehh?? saya tak bermaksud nak mengenakan sesiapa pun huhu.. Lagipun saya rasa anda pun lagi tinggi dari dia kut.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...