Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Monday, January 3, 2011

Finally after 19 years...xD

Here, I am Nur Nadiah Ab.Wahid wants to announce something important happened in my life just now. In UTM, Skudai. Just too bad only a few people witnessed it. Boooo~

Guess what?? Saya jatuh LONGKANG, boleh?? Saya, yang berumur 22 tahun jatuh longkang kecik yang besar lagi langkah kucing. Kecik tapi dalam sampai paras pinggang saya. Saya rendah je jangan risau hahahahahahaha. Dan nasib baik, kering longkang itu.

Last time kes jatuh longkang saya dulu masa darjah dua. Sampai terkoyak kain sekolah. Tapi dulu tak macam budak sekarang. Dulu tak tahu sexy tu ape. Dan, saya menangis giler-giler kaw-kaw. Sampai cikgu tak dapat mengajar. Ye saya dulu memang cengeng.

Tapi sekarang: Lepas jatuh, bangun. Check ade koyak ke tak *sekarang tak boleh sexy, okay*. Tenguk kebesaran longkang itu. Konpius. Gelak segelak-gelaknya. Sampai orang yang menonton pun tak jadi nak dok gelakkan wa. Dah habis gelak baru perasan bleeding. Response: oooh darah la 0.0..*walk away*.



ps: Clumsy girls don't cry. HAHAHAHAHAHA~

Photobucket

2 chiLLin':

Farihin Hadi said...

haha..TAKZIAH TOK KO :D

Belog Atas Empat said...

sengal uh bumper aku.. tak center da... hahaha cacat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...