Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Monday, December 13, 2010

Day 19: Nicknames you have; why do you have them?

Nicknames?? pffft~

Generally people calls me Nadiah. My friends calls me Nad.. Sometimes Diya.. Not sometimes those yang pandai-pandai sendiri panggil saya Diya, they did it on their own risk. Paling koman pun saya buat derk je. Heyh geli kot. Meremang bile orang panggil Diya. Senyap. Senyap. Eh bukan. Diam..Diam..Diam!~ kata seseorang itu. lol.

Ok. Zaman bebudak pula.. Dah tak valid da. Jangan nk pepandai guna balik. Im gonna freaking kill u okay.. Literally. Nana, Yaya were once used to address me while i still playing with Barbie dolls. Haha kedengaran sangat spoiled. Ye betul. Saya tak panjat pokok. Saya tak main longkang. Oh playground main la.. Selalu main dekat Selat Tebrau. Tapi sekarang dah takde da..

Nicknames yang bagai bagai tu tak ade la.. Saya budak baikk.. haha


Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...