Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Sunday, December 12, 2010

Ini sampah yang kedua. Sila abaikan. Entry kali ini tidak menggunakan tanda titik di tengah perenggan.

Tadi on the way balik shopping saya telah melakukan sesuatu yang agak memalukan saya telah menjerit hysterically sebab lagu JYJ keluar radio bukan pelik tapi kebetulan saya tiba-tiba taknak pasang CD and tuptup lagu tu keluar sangat gembira haha saya telah pasang dengan kuat dan saya pasti orang luar memang dengar tadi tak rase malu sekarang ni baru rasa segan huu apelah yang orang lain tadi fikir kan gilak ke ape perempuan neh.


Habeslah habeslah saya akan pasang lagu ni setiap masa sampai muntah haha.


Photobucket

0 chiLLin':

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...