Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Sunday, December 12, 2010

Tagged ~ 25 stuffs

Trimas to Ieka Anak Mak sebab tag saya. Oooh seperti yang pernah saya bilang sebelum ini, saya amat suka permainan taging2 ni.. Penghilang kebosanan. So jangan segan sila tag saya lagi heheee..

Tajuk kali ini,.. 25 Facts about Me.. Last time buat 15 je.. Up jadi 25.. fufuuu~

  • Miserable bile tenguk mende bersepah. Especially dapur. Rase macam nak nak jadi hijau je.. Tapi sampai sekarang masih boleh bersabar.. 

  • Suka mengemas dari masak. Pastry? Suka! Tapi payah nak menjadi... takde talent la..

  • Saya right-handed. Pakai jam tangan pun sebelah kanan. Tak tahu bile start habit ni.. 

  • Saya giler sneakers. Maybe satu hari nanti bile ade rumah sendiri, akan ade ruang khas untuk collection sneakers saya.

  • Saya tak reti shopping bag and kasut selain sneakers. Kena ajak member. Kalau tidak merapu je..

  • Pastry pertama saya buat kek marble. Nasib baik housemate saya suka. Sebab less sweet. Ye kami memang menyahut seruan kerajaan. lol

  • Penggemar kipas susah mati kek. Boleh habiskan kek satu kg sorang-sorang. Mangai.. Otak senget haha
  • Tak suka jalan tanpa hala tujuan. Melepak takpe. haha

  • Sekejap tak boleh makan pedas langsung, sekejap pedas maut pun boleh.

  • Tak boleh minum air tebu. Rase macam nak pengsan. Noneng noneng kepala.... Haiyaa manyak ngada la kamu.. 

  • Suka meniarap sampai sakit pinggang. Ni tengah meniarap
  •  lah ni.. 

  • Ask, never assume. One of my principle. So saya harap anda pun akan begitu juga lah dengan saya ye.. 

  • I am a homey person. So jarang keluar. Tapi bila dah keluar malas balik.

  • Suka keluar sorang-sorang bile stress atau tengah emosi. Shhh jangan beritahu parents saya, masak2..

  • Manja dengan kawan sampai kan ade bfnya jeles sama saya. Haha tergugat ker...~

  • Beg. Harus bawa. Dalam nya? Selain purse, kunci, hp,.. Sampah. Gelabah kalau nak cari barang dalam beg.

  • Sangat susah nak topup. Kemalasan berganda-ganda kalau bab nak bagi hp makan.

  • Fb adalah medium antara saya dan kawan-kawan saya. Tak pun YM. 

  • Bila saya sukakan seseorang, saya akan tunjukkan yg saya benci dengan dia. Tak pun saya senyap je. Ok ini sepatutnya rahsia haha. 

  • Suka amat milo ais!! Especially mamak's style!!

  • Blur. Selalu dianggap blur sebab tak reti nak buat ekspresi muka.

  • Tak reti pakai lipstick. Ape kaler? Lagi lah tak tahu..

  • Kat katil saya ade lebih 5 bantal. Kunun-kunun nak elak jatuh katil.. haha

  • Saya tak berapa kenal ex-classmate saya time high school. Ripleys' Believe it or Not. Time sekolah dulu saya suka hangout dengan org yg lebih tua haha.. 

  • Sedu is my middle name. Tengah tersedu la ni.. Huuu sakit..



Sekian dari saya 25 perkara tentang saya. Cantik buruk tetap saya. Saya suka. Haha..
Saya tak tahu nak tag siapa.. Saya tag semua followers saya k?
Ikut anda nak buat atau tidak.. 

Photobucket

2 chiLLin':

Abdul Qaiyum said...

Proud that you also like me..menyahut seruan kerajaan..KITA BELIA CONTOH.

Belog Atas Empat said...

beringat di hari tua nanti.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...