Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Thursday, December 16, 2010

Hari ini hari Khamis.

Takde kene mengena ngan tajuk. Saya tak suka (tak reti sebenarnya) bagi tajuk. Hari ini saya happy. Finally dapat interview. Hek baru dapat interview dah happy. Blah boleh? Tapi benar-benar berharap saya dapat kerje itu. Really. Tapi salary dia still undisclosed. Mesti nanti dia tanya kan.. Tak kesah. Asal lepas bayar loanssss sudahh.. Meh saya reveal, RM9k + RM33k.. Tak ade maknenye parents saya nak bagi itu woof-woof. Pinjam je. Selagi tak bayar sendiri. Ye baik.. Saya bayar. Lagi satu tu Ptptn ahh. Nasib baik tak dapat full. Ringan la juga rasanya. Ringan ke... Berusaha!

Reaksi parents saya pun lain. Tak macam last time saya dapat kerja. Mereka opposed berhabis-habisan tau tak. Tapi tak ape saya menang walaupun akhirnya blah juga haha.. Tapi kali ini mereka siap nak hantar kan.. Tak tanya pun lagi. Even kat Sunway. Yang kat Jb tak boleh. Sunway boleh pulakk.. Haishh layann..

Oh hari ni tadi saya buat pudding coklat. Coklat yang saya guna ialah Vanhouten. Kenapa? Sebab lagi coklat! Hah? Tak paham?? Tak pe. Makan lagi coklat. Then anda akan faham.

Heeshh pecah-pecah lagi
Seperti biasa jom kite tanya chep kite...

Bagus untuk diabetic..

What? What?? Apekah?? Diabetic?? Is that supposed to be compliment or what?? Ha.Ha. Oh nampak nye tak mencapai tahap yang diharapkan. Cuba lagi.. kalau rajin.



Photobucket

4 chiLLin':

lianalim said...

haha.bagos2.
sumway company apa?
good luckkk
welcome to d club :D

Belog Atas Empat said...

versatrend.. isnin ni intebiu dia.. hehe tq2..:) kat sunway jugak ke yana?

lianalim said...

how was the interview?
nope2.me in kl

Belog Atas Empat said...

ooh kl.. the intebiu was fine. dey saw right thru me though.. hahaha.. blur blur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...