Better to write for yourself and have no public,
than to write for the public and have no self
-Cyril Connolly-

Friday, December 24, 2010

Your URL Story Contest~tagged by NFAHK


Contest officially by : Merazati

Oh Memang Gempak! Thank you mucho-mucho to NFAHK for tagging me in this fun contest. Even though hadiahnya misterious gitu.. Takpe takpe. I have no intention of getting the prize though. Have fun! Sila klik pada gambar tersebut untuk terus ke "Your URL Story Contest". Di sana ada keterangan lebih lanjut on the contest's Term&Conditions (T&C).

Actually, saya dah pernah story about my Url in previous entry. Nevermind. Tak lumpuh pun jejari untuk menaip kali ke-sepuluh. Kurus lagi.. Bermuscle-muscle lagi bagus kan?.

Url lucky saya: myfoursnotyours.blogspot.com

Dork. Ape tuh? Empat saya bukan awak punye. Hahahaha. Bukanlah. Sebenarnya url saya di derived kan dari tajuk Blog saya sendiri. On All Fours. Dalam bahasa malaysia, Atas Keempat-empatnya. Betul ke? Agak kut.. Keempat-empat yang saya maksudkan adalah dua tangan dan dua kaki yang dipinjamkan oleh Tuhan. Yang tercatat, terlaku, tercubit, terlempang, teraba, terpijak, tersepak, tertekan brek, dan segala ter yang terdaya lagilah oleh ke-empat-empat anggota saya sehari-harian.

Oleh yang sedemikian, untuk mengukuhkan lagi maksud tajuk blog saya, saya pun gunalah my fours not yours. Yang bermaksud, empat saya bukan awak punya. Kenapa eh? Secara logiknya, logik saya lah, bila saya baca On All Fours, saya tertanya sendiri whose fours? what fours?. Jadi sedikit sebanyak terjawab la jugak soalan kan.. Saya punya lah takkan awak punya pulak kan. Tak tahu lah kalau anda rase tak logik. Terpulang. Masing-masing mempunyai daya kelogikan yang tersendiri. Saya punya ini macam lah. =)

Oh ada lagi satu syarat.. saya harus tag dua orang untuk contest ini juga. Baik. Atas dasar keinginantahuan saya, saya tag:
irfan mukmin <--- saya curious amat ngan url dia.><.


Behind every names there is a story.


Photobucket

4 chiLLin':

Mera Zati said...

tq join..
tggu update nanti k?
:)

Belog Atas Empat said...

ok.. thank u sudi baca =)
keep on rogerin'..

Farihin Hadi said...

ko memang rock ah! hehe.. :) jom rock and roll ngn frets plak..hahahaha

Belog Atas Empat said...

hahaha.. jom golek dan batu di malam buta neh!! kasi ayam sebelah umah mati heart attack sama dia.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...